Harika betimlemelerle dolu, okurken insanın yüreğini sımsıcak eden ve bir yandan da evrenin taşıdığı derinliği ve gizemleri düşündüren bir kitaptı. İmgelerle dolu bu küçük hacimli ama derinlikli kitabın alt metniyle birlikte okunması gerektiğini düşünüyorum. Kitapta yer alan kültürel imgeler de harikuladeydi. Ben çok beğendim umarım okuyanlar da keyifle okur.