" 5.sınıf öğrencilerinin başörtü takmasını felaket olarak değerlendiriyorum. Bu hem ayıptır hem de ilkelliktir. Çünkü çocuk o yaşlarda, çocuktur. Ergenlik döneminde bile ermemiştir. Erse de fark etmez aslında. Böylece küçük yaşta başörtüsü takmak kız çocuklarının, erkek çocuklardan kaçınması durumunu oluşturuyor. Başörtüsü nedir? Kadının erkeği tahrik etmemesi için saçını kapatması demek. Çünkü bir tahrik nedeni olarak değerlendiriliyor. Çocukların kız erkek ayrımı olmadan arkadaş ve insan sevgisi geliştirmesi gerek... "
-Çiğdem Kağıtçıbaşı-
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖