" Erkekleri anlamaya gelince : Erkekler anlaşılmaktan değil, anlaşılamamaktan hoşlanırlar. Onların gözünde anlaşılır olmak , ele geçirilmiş olmak demektir. Bugüne kadar hiçbir kadının onları anlamamış olması, kendi haklarında kurdukları o derinlik felsefesine , o yalnızlık mitolojisine , o yarısı gölgede kalmış loş erkek profiline pek uygundur ve öyle kalmasını isterler.
Kadınlarda bir ısrar, bir kıyamet" İlle de erkeğimi anlayacağım, " diye , anlayacaksın ne olacak ? Çekişmek, inatlaşmak , zıtlaşmak dururken..