Deli Kurt; Aslında potansiyel olarak sen bana verdiğin sözü tuttun. İzmir'de seni ilk gördüğüm an senin sözünün eri bir adam olduğunu anlamıştım zaten. Yani evet gerçekten de dediğin gibi yükünü yüklenmiş gelmişsin. Hâlâ konuşuyor olsaydık. Gelip yanıma bile otururdun ya da yemeğim bittikten sonra arkadaşının yanına davet ederdin. Yani aslında naz niyaz edeceğim bir durum kalmadı. O yüzden engelinden birini kaldıracağım 4-6 Temmuz arası. Sen kaldırmak istemeyebilirsin hazır hissetmeyebilirsin saygı duyarım ama alınmam darılmam. Hakkıdır derim. Üzülürüm sadece. Yalan yok. Geri de engel atmam ben beklerim. İletişim kur diye değil hakkını teslim etmek istiyorum. 1000kitaptaki engelini kaldıracağım. 4-6 Temmuz arası. Telegram için sana dediğim üç işaretten birini bekliyorum. Ve söz veriyorum sen engelini kaldırmış olsan dahi sana mesaj atıp da rahatsız etmem. Sana olan sevgimden şüpheye düşüyorsun. Sana bunu nasıl ispat edebilirim bilmiyorum ama ben seni ölen arkadaşıma bahsetmiştim. Yani seni gerçekten sevmesem can dostum olarak gördüğüm birine anlatmazdım heralde. Daha bugün yine anneme bahsettim. Sadece benim de cesaretim kırıldı. Tekrar gururum incinsin istemiyorum. O yüzden senden sadece bir sayı bırakmanı istiyorum. 4 - 5 - 6 hangi sayıyı seçersen saat tam 03.00'da engelini açarım. Hiçbir şey atmazsan da demek ki şu an hazır hissetmiyor der zamana bırakırım. Beyimdir doğrusunu bilir der beklerim. Bir sayı bırak hikayene, bilmem bi youtube şarkına bilmem ne. Seni çok özledim. Bunu yazarken de ağladım ölen dostumun üstüne yemin ederim ki.
Haydi bana soru sor
Zaqa.net/Nur06 Birazcık da soru cevap yapalım merak ettiğiniz tüm soruları sorabilirsiniz hepinizi bekliyorum sorun gelsin bakalım...
Soru ve Cevap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Son karesi gibi Red Kit'in batan güneşe doğru sürerken atımı gitme kal demeni bekliyorum ama yalnızca rüzgâr çekiştiriyor atkımı Sunay Akın
Şiir
S’
Ruhumun dizleri kanıyor, bir adım ötesi uçurum, Öyle bir dermansızlık ki bu, dünyayı taşımışım sanki sırtımda. Ama yangın burada başlıyor ya zaten: Adım atacak halim yokken, fırtınana deli gibi koşmak istiyorum hâlâ. Yolların sonunun sana çıkmayacağını, Çıksa da o yollarda can vereceğimi bile bile… Sırtımdaki her yaranın faili senken, Şifayı yine senin ellerinde aramak ne acı. Kendi celladına sığınmak, Beni öldüren hançeri sırf sen tuttun diye kutsamak gibi. İçimdeki bağlar kopmuyor, feryatlarım gökyüzüne ulaşmıyor; Çünkü ben hâlâ, beni yok eden ikliminde baharı bekliyorum.
1K
bi yerden aşure bekliyorum kardeşim
ah komşular ,Aşuremi bekliyorum
Alıntı

Ahmed

@unassigned_martin_eden
·
Fatih civarı narlı aşure için mekan önerisi lütfen.. (komşu getirmedi :( )
1000Kitap