Hayattan ümidini kesmiş, bugüne dair ne yapacağını bilmeyen bunalım içinde olduğum bir dönemdeyim. Hayatıma giren ve çıkan bir insan sebebiyle özümü unuttum. Bir yerden başlayıp kendimi hatırlamam gerekiyor. Tam bu noktada sizlerden bir kitap tavsiyesi bekliyorum. Önerilerinize açım ve açığım🙏🏻
Derleme 6
Apansız uyanırsan gecenin bir yerinde Gözlerin uzun uzun karanlığa dalarsa Bir sıcaklık duyarsan üşüyen ellerinde Ve saatler gecikmiş zamanları çalarsa Bil ki seni düşünüyorum Bir vapur yanaşırsa rıhtımına bin,açıl Örtün karanlıkları masmavi denizlerde Ve dinle kalbimi bak nasıl çarpıyor nasıl O bütün özlemlerin koyulaştığı yerde Bil ki seni bekliyorum Bir sabah gün doğarken aç perdelerini,bak Sevinçle balkonuna konuyorsa martılar Kendini tadılmamış derin bir hazza bırak Dökülsün dudağından en umutlu şarkılar Bil ki seni istiyorum Gecelerden bir gece uyanırsın apansız Uzaklarda elemli,garip bir kuş öterse Bir ceylan ağlıyorsa dağlarda yapayalnız Ve bir gün kabrimde bir sarı çiçek biterse Bil ki seni seviyorum
Alıntı
Reklam
Sana umut dolu yarınlarla gelemem. Ama sana seni herşeyden herkesten çok seven bir kalp ve sende kaybolmak isteyen yaralı bir ruhla gelirim, gelmek istiyorum ve gelmeyi bekliyorum..
Buzun Altında
Durdum, Dünyanın gürültüsü çekildi kıyılarımdan. Ne bir sızı var içimde artık, Ne de yankısı yarım kalmış bir ahın. Sadece uçsuz bucaksız bir kış, Ve göğsümde donmuş bir nehir. ​Kelimeler çekildi sularına, Renkler usulca döküldü eteklerimden. Ağlamak bile uzak bir ülkenin dili şimdi, Anlamıyorum. Buz tutmuş bir gölün yüzeyi gibi sessiz, Ve o kadar derin bir soğuklukta bekliyorum. ​Yadırgamıyorum bu hissizliği, Biliyorum, bu bir sığınak. Ruhun kapılarını kapatıp, Kendi kuytusunda dinlenme hali. ​Acelem yok, baharı çağırmıyorum. Bırakın böyle kalsın her şey. Nasılsa o soğuk kabuğun altında, Hâlâ bozulmamış, saklı bir kalbin, Atacağı günü bekleyen o sessiz sabrı var. Ebruu
Edebiyat
[SPOILER İÇERMEZ] – Büyük Sırrı Görmeye Hazır Mısınız?
Kitap kurtları, buraya! 👀📖 Biliyorsunuz, hiçbirimiz spoiler sevmeyiz; 🤫❌ bu yüzden kapağın arkasındaki gizemi şimdilik buzlu camın arkasına sakladım. 🖼️🌫️🔒 ​Yeni kitabım "Kütüphanedeki Büyük Sır" çok yakında Hoobokk'ta sizlerle! 🏛️💫📜 Benimle birlikte bu satırları keşfedeceğiniz günü sabırsızlıkla bekliyorum! 🥹❤️✍️📖 ​
Gittin
gittin daha önce de gitmiştin ama bu sefer kapıyı değil beni kapattın dışarıda çok gelgitlerimiz oldu bizim yarım kalmayı alışkanlık sanan iki inatçı kalp gibi bundan birkaç gün önce bir hastane koridorunda çıktın karşıma diyarbakır’da baban ameliyat olacaktı sen bekliyordun ben ise neyi beklediğimi o an anladım bir an göz göze geldik sanki hiç gitmemişsin gibi sanki bütün ayrılıklar yanlış anlaşılmış bir rüya gibi sonra konuştuk yine yine “belki” dedik hayata yine kısa bir mucize kurduk kendimize birkaç günlüğüne ben bir evin içinde eksik bir cümleyim iki çocuk uyurken
Aşk
Reklam
Reklam