Duygu yüklü muhteşem bir kitap..
Yazarın imzalı olarak Gönüll Mevsimi kitabını alırken konuşma şansım oldu yazar ile. Kitabın içeriğinden bahsetmeden önce belirtmek isterim ki, konuşma uslübunu bilen, zarif ve çok naif bir hanımefendi yazar ile de tanışmış oldum. Adeta kişiliğinde bulunan bu naifliği kitaba da nakşetmiş yazar.
Gönül mevsimine heyecan ile başladım ağlayarak bitirdim. Eda'nın hayat hikayesi ve genç yaşta ölümü beni derinden etkiledi. Kötü kader Melek'i de başka şekilde yakalayıp, hayat mücadelesine sokmuş.
Yazarın ilk kitabı olmasına rağmen fevkalade öykülemiş. Cümleler ve türkçemize aşina olan kelimelerle ele almış yazıyı. Okurken dilimiz sürçmüyor. Sonradan türkçeye girmiş şu kelime ne idi, bu kelime ne idi diye takıntı olmak sızın rahatlıkla okunabiliniyor. Akıcı ve sürükleyici. Yazarın emeğine, kalemine sağlık.
Gönül mevsiminin ikinci serisini sabırsızlıkla bekliyorum. Ve yazarın, daha bir çok güzel kitapları ile tanışmayı ümit ediyorum.
#şenaymalgır bizleri böyle harika bir kitap ile buluşturduğunuz için teşekkür ederim.
Saygı ve sevgilerimle..
Gönül MevsimiŞenay Malgir · Dionysos Yayın Group · 2022533 okunma
Kendinden farklı görerek beni ancak onure edersin Bay C.!
SPOİLER!!!
Her bakımdan başkalarından farklı olmaya çabaladığın halde ayırt edici özelliğin yok, çünkü sen de birçokları gibisin Bay C.
Ukalasın, tacizcisin, başkalarının bedenine ve ruhuna izinsiz dokunursun, her şeyi sen bilirsin, insanların nasıl hissettiği umrunda bile değildir, kimsenin seni anlamadığından şikayet eder durursun. Söylesene
Ters Köşe veya sürpriz finalli filmler listemde ilk 10 olarak şunları sayabilirim:
1- Esaretin Bedeli - The Shawshank Redemption
2.İçimdeki Yangın - Incendies
3.Dövüş Kulübü - Fight Club
4.Akıl Oyunları - A Beatiful Mind
5.Akıl Defteri - Memento
6.6. His - Sixth Sense
7.Ceset - El Cuerpo
8.Evdeki Düşman - Orphan
9.Talaash
10.Kader - Predestination
Sürpriz finalli, sonunda şaşırtıp ters köşe yapan kitap ise fazla okumadım. Okuduğum sürpriz sonlu kitaplar:
1.
Kırmızı Saçlı Kadın
Bu konuda kitap veya film önerileriniz olursa sevinirim. Bu tarz filmlerin çoğunu izlemişimdir. Özellikle kitap önerilerini bekliyorum...
Gecelerce yanlızım
Üzerimi örtmez hiç bir Sevgi
Kırgın yerlerde vurgun yemişim
Kalbim sancılı şafakta seni bekliyor
Belkide sensiz olmak
Yokluğunda yaşamak
Karanlıklarda kaybolmak
Tadmak sensizligi yudum yudum
Ben yanlız bir savaşçıyım
Kılıcım kalbim sözlerim ok
Bir kıvılcım kadar hızlı bıçak kadar keskinim
Kalem'de seni bekliyorum