Kemal Sayar: Benim anlayabildiğim kadarıyla bizim medeniyetimizde insanın içindeki iyiliği kışkırtan, kötülüğüyse bertaraf eden terbiye edici bir bakış var.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sadettin Ökten: Üstad Niyazi Sayın yıllar önce bir sohbette, "Üsküdar da öyle adamlara rastladım ki hiç tanmasam da 'Bu adam bir Allah dostu, gidip elini öpeyim' derdim," demişti. Mütevazı ve dengeli bir hayat yaşayan insanın simasına, hareketlerine o hayat, dinginlik, huzur siner. Kalbin hali vücuda hakim olur.