Sonra sen geldin..
Nisan’ın en güzel gününde,
Yemyeşil gözlerinle, gülümsedin.
Ve temizledin tüm geçmişimi
Acılarımı, güven problemimi, takıntılarımı...
Silip attın teker teker.
İçimdeki izlerin derinleşti zamanla,
Kimsenin dokunamadığı yerlere ulaştı parmak uçların.
Yanımdayken sen;
Gökkuşağının üzerinde bir yerlerde.. Adını daha önceleri hiç duymadığım kuşlar fısıldıyor,
Aşk şarkısını..
Gözlerin,
En derin okyanuslardan daha çok içine alıyor beni..
Bana kimse böyle bakmasın bir daha.
Ve sen,
Benden başkasına böyle bakmayı aklından bile geçirme hiç.
Kokunda bulduğum iksiri bir başkası keşfedecek diye aklım çıkıyor.
Hiç böyle olmadım ki ben!
Sığındığım limanım;
Yanında uyusam,
Sende uyansam ya ben her sabaha..
Seni izlesem uyurken sen.
Güneş değerken usulca saçlarımıza,
Birlikte başlasak yeni bir güne..
Kollarında bulduğum huzur başka hiç bir yerde yok, inan.
Simge-12 Temmuz ’16 21.21