Lidyaa

Lidyaa
... İnsan kolay inanır kölelere. Ben de bir zamanlar kölelik yaptım albayım; çok başarılıydım. Ücretim az geldiği için ayrılmak zorunda kaldım.
Reklam
Ah, biz kadınlar!
Kadınlar aptaldır albayım: sadece sezmesini ve beklemesini bilirler.
Doğru söylüyorsunuz Albayım: Ben adam olmam. Ben tek başıma yaşamalıyım; başkalarını zehirlememeliyim.
Yıllardır taşıyorum içimdeki çocuğu; yaşamadığı için büyümedi hiç...
Reklam