Kısa sürede okuduğum, bana kendimi iyi hissettiren bir kitap olmanın yanı sıra feminist alt metni - belkide alt metin olmak için fazla açıktır- hoşuma gitti. En sevdiğim kitaplardan biri haline geldi. Konusu her şeyini adadığı nişanlısından ayrılan bir kadının kendine yeni bir meşgale bulmasını konu alıyor.