belfu

belfu
@beltheunique
ne güzel şey hatırlamak seni yazmak sana dair hapiste sırt üstü yatıp seni düşünmek filanca gün, falanca yerde söylediğin söz kendisi değil edasındaki dünya... .. ne güzel şey hatırlamak seni ölüm ve zafer haberleri içinde hapiste ve yaşım kırkı geçmiş iken... -nazım hikmet ran
Şiir
Reklam
bazı nur içinde bazı sisteydim bazı beni seven bir göğüsteydim kâh el üstündeydim kâh hapisteydim her yere sokulan bir rüzgâr gibi -sabahattin ali
Şiir
"insanlar yağmur olsa ben serpinti olurdum o ise kasırga"
Edebiyat
kaldın sen gitmedin yok hala bitmedin odamda hayalin saklı, bak
Müzik
büyüdükçe fark edersin aslında daha iyisini yapabilirdin
Edebiyat
Reklam