betül

betül
@beluvay
find sirius
“Ölüm, güzelliğin anasıdır,” dedi Henry. “Peki ya güzellik nedir?” “Dehşetin ta kendisi.” “Aynen öyle,” dedi Julian. “Güzellikte şefkat ya da teselli aranmaz. Tam aksine. Gerçek güzellik her zaman ürkütücüdür.”
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Güzellik dehşetin ta kendisidir. Güzel bulduğumuz şeyin önünde tir tir titreriz.”
Fakat çoğu zaman bizi benliğimizin farkına en çok vardıran da yine acı değil midir?

betül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·656 syf.·
2022 54. kitabı
Donna Tartt
8.3/10 · 2.929 okunma
Belki de insanın kendi düşüncelerine egemen olabilmesi için önce onlardan kurtulması gerek!