Kitap iki kişinin ağzından yazılmış ikiside ana karakterler ve bence bu çok daha güzel bir şekilde hikayeye kendinizi kaptırmanıza sebebiyet veriyor. Son 200 sayfayı nefesimi tutarak okudum birkaç tahminimi tuttursam bile hiç tahmin edemediğim bir sürü olaylar oldu. Kitap abartıldığı kadar varmış gerçekten. E tabiki mantık hatalarının olduğu yerler de vardı giriş kısmında ne alaka yaaa bu şimdi dediğim yerler oldu ama kitabın sonuna doğru her şeyi unuttum kitabın dili oldukça iyiydi. Bir an önce 2. kitap çıkmalı gerçekten.