İlk başlarda kitabı çok saçma buldum çünkü olayların oluşu ve karakterlerin tepkileri çok mantıksızdı. Erin’in annesi sanki cadı bir evlat sahibi çok normalmiş gibi davranıp kızını bakkala gönderir gibi cadı akademisine göndermesi garibime gitti. Tam olarak beklediğim gibi bir tepki ve heyecan oluşmadı. İlk 100 sayfada ben bu kitabı okumayacağım klasik bir kitap diye düşündüm ama sonrasında devam ettiğimde kitap gerçekten merak uyandırdı. Olaylar olmaya başladığında ve merak etmeye başladığımda kitabı bırakamaz oldum. Sonrasında gerçekten sevdim kitabı şaşırdığım beynimin yandığı sahneler oldu bir kitapta en sevdiğim şey budur bilinmezlik ve tahmin edilememezlik bu kitapta az da olsa bu var bence. Tek beğenmediğim şey kitabın diliydi başlarda o kadar yabancı kelime kullanılmıştı ki bu beni gıcık etti ne gerek vardı bunca yabancı kelimeye diye düşündüm hep sonrasında kitap ilerledikçe bu azaladı bu yönden umutluyum. Kitabın 2. serisinin çıkmasını dört gözle bekliyorum çünkü fazlasıyla teorim var ve bir an önce bunlara cevap bulmak istiyorum.