Kitabın beni böyle hüsrana uğratacağını hiç düşünmezdim doğrusu. Bu kitabı aşırı beğenen ve absürt şekilde övenlere bir şey sormak istiyorum, neden? Gerçekten neden yani? Tam olarak neyini beğendiniz? O kadar saçmaydı ki ona verdiğim parayla harika bir kitap alabilirdim çok üzgünüm... Kitaba olan hevesinizi kırıp ön yargı oluşturmak istemem fakat paranızın boşuna gitmesini de istemem. Fazlasıyla mantık hatası ve saçmalıklar vardı sonu ise bir son değildi.
( sanırım seri kitabının başlangıcı belkide devamı gelmiş ya da gelecektir beğenmediğim için hiç araştırmadım sonu bitirici bir son değildi çünkü)