"Duygusal püskürmelerin kendine göre bir insani hakikiliği var, kabul. Ama halk önünde münazara ederken söylenenleri akıl süzgecinden de geçirmek gerekir bence."
Bölüm 1
Yeryüzüne indirildim... Oyun oynarken birden yağmur atıştırmaya başladı. Bir çardağın altına saklandık. Sanki yağmur yağarken susmamız yazısız bir kuralmış gibi bir anda kesildi sesimiz, sessizce izlemeye başladık ve yağmurun huzur veren sesini dinledik. Toprak çok güzel kokuyordu. O anımın hayatımın en güzel anlarından birini olduğunu bilsem yağmurun daha fazla yağmasını isterdim tabi ama bir an önce bitmesini bekledik oyunumuza devam etmek için. Böyle bir girişle romantik bir özlemci olduğumu düşünebilirsiniz. Bu arada özlemci şu an geldi aklıma. Bunu da ben eklemiş olayım Türkçe'mize. Yazarlarla zenginleşirmiş dil. Tabi o dili öğrenenler için bu kadar farklı anlamı anlamaya çalışmak zor olsa da. Hiç bir şey yapasım yok şu aralar ama arayış içindeyim. Ben kimim buraya gelmeden önce hayatımı nasıl planladım. Hangi yollardan geçmeliyim kendimi nasıl bulmalıyım. Buraya takılmış olabilirsiniz. 'Nereye gelmeden önce' buraya işte, Dünya'ya. Artık anlamış olmanız lazım, ya da hayır burada bu kadar keskin konuşup kendimi küçük düşürmek istemem. Benim anladığım kadarıyla diyelim. Anlamaya çalışmayın benim anladığım kadarıyla diyelim. Yazdım çizdim hayal ettim sazla sözden ibarettim arkamı dödüm emanet ettim anlayamadın ya. Nedense bu şarkı şarkı sözünü yazmak geldi içimden. Dur gitme adamın birinin aklına bir şeyler gelmiş yazmış bende okuyorum diye düşünme. Şu an tam olarak bir arayış içindeyiz. Sen artık gelecektesin ben geçmişte senin yazdıkalrını okuyorum aynı anda değiliz diye düşünme. Tam da aynı andayız. Zaman diye bir şey yok. Evet bunu deneyimledim onun için keskin bir şekilde yazıyorum. Çok zor olmuştu. İlk başlarda çok güzeldi 'bilmek' ne kadar yüzeysel olduğumu hatırlıyorum daha önce. Hatırlamak ve geçmişi hala şimdideki gibi yaşamak öyle güzel bir duyguydu
Duygu ve Düşünce
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Selam Dostlar
Bugün size fantastik bir kitap okumak istiyorum ama ne okuyacağımı bilmiyorum veya fantastik okumaya yeni başlıyorum diyenler için kitap önerileri yapacağım. Hepsi 13+ yaş sınırı olduğunu düşünüyorum, içindeki öğelerden değil mesajları daha iyi anlayabilmek için bu yaş sınırı olduğunu düşünüyorum. Ama ben anlarım dersen oku tabi ki. 🌟Öncelikle Peter Pan kitabı hakkında kısa bilgiler vereyim: Bence küçük bir çocuğun anlayamayacağı bir çok mesaj veriyor. Çok sevimli bir o kadar da üzücü bir hikaye. Fantastiğe yeni başlıyorsan karakter sayısı hem çok olmayan hem de olay örgüsü karışık olmayan çok güzel bir kitap okumak istersen tam senlik. Perilere inanıyorsan, korsan hikyelerini seviyorsan ve ana karakterleri çocuk olan kitapları okumayı seviyorsan tavsiye ederim. Peki hangi kitapları okuyanlar bu kitabı sever derseniz bence Alice harikalar diyarında, Narina günlükleri,Vinland Saga ve Küçük Prens kitaplarını okuyanlar sever. Peter pan benim en sevdiğim kitaptır bu arada:) 🔱Percy Jackson serisi: Kitabın yazım dilli mükemmel, su gibi akıp gidiyor. Yunan mitolojisine ilgin varsa, kitabın içersinde macera arıyorsan, yine ana karakterleri çocuk olan kitapları seviyorsan ve kendine bir dost bulmak istiyorsan bu kitap tam senlik. Peki hangi kitapları okuyanlar bu kitabı sever derseniz, narina günlükleri okuyanlar veya Yunan mitolojisi kitaplarını okumayı sevenler (Ben kırıke gibi), Harry Potter serisini sevenler kesinlikle severler. Çok ama çok sevdiğim bir kitap, bence bir şans verin. ❄️🪾Narina Günlükleri serisi: İçinde anlatılan herşey o kadar güzel anlatılmış ki kendinizi o evrenin içerisinde bulamamak imkansız. Kış teması, kötü karakterle mücadele, dostluk ve ana karakterleri çocuk olan kitapları seviyorsan okumalısın. Peki hangi kitapları okuyanlar bu kitabı sever
1000Kitap
Bence sor, sen de sor Akıl almaz bi' yol Senle zor, benle zor Akıl almaz bi' yol
Müzik
Yaa galiba gözlerimin altı şişti bence gözümün altında bir şişlik var alerji mi oldum gene ya öfff ya acaba önceden varmıydı öff hiç önceden bakmadım kiii haksızlıkk bılmıyom önceki halini küsücem he
After Life
Sonsuzaa dek yaşamayacağını fark etmek... Bence hayatın büyüsünün kaynağı budur. Günün birinde son yemeğini yiyip son çiçeğini koklayıp bir arkadaşına son kez sarılacaksın. Son kez olduğundan haberin olmayacak. O yüzden sevdiğin her şeyi tutkuyla yapmalısın işte.
Alıntı