Bence çok güzel

Bence çok güzel
@bencecokguzel
Kuma dediğin nedir? Aldatmanın bilineni, saklanmaya gerek duyulmayanı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evlilikler kalabalık içinde yaşanınca gerçek kimliğini bulamıyor.
Düşünme yetisinin başkalarınca çizilmiş sınırlı bir çerçevede kaldığını görmek üzücü.
Yaşamını şekillendirecek tüm kararlar sana ait olmalı.
Hüzünler de sevinçler gibi ertelenebilir.