Bence çok güzel

Bence çok güzel
@bencecokguzel
Her şey yolunda... Fakat yalnızız. Bütün dünyada yalnızız.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bende etrafındakilere benzeyecektim. Muhakkak benzemeliydim. Benzemezsem yaşamak çok güçtü.
Aşkın kötü tarafı insanlara verdiği zevki eninde sonunda ödetmesidir.
Hayatımızın bir devrinden sonra başımiza gelen şeylere o kadar hazırlanmış oluyoruz ki kederimizi kendi içimizde taşır gibi yaşıyoruz.