Puan vermedi·704 syf.··
2026 12. kitabı
Selammm Bu kitabı yengem bana tavsiye etmişti başta o okudu karışık dedi ama benceee çokkk güzel tavsiye ederim. Konusu ünlü hem iş adamı hem karanlık işlerde ünlü Pars Tuna'nın kardeşi Ahsen Tunaya koruma tutmasıyle başlıyor.Ahsen tüm korumalarını işten attıran birisi ama bu adamla yani Onur Baranla birbirlerine aşık oluyuorlar.Ama komik yanı ise bu Onur Baran Onur Baran değil gerçek adı Marcus yani Ulterın 7.oglu.Peki Ulter kimmm?Ulter Parsın düşmanı.Kısaca düşmanının oğlunu koruma olarak jardeşine alıyor ama tabikide bilmiyor.Ahsenle Marcus aşık oluyorlar işte.Devamınıda siz okuyun canımm
Yedinci OğulMerve Akyüz · Dokuz Yayınları · 2025175 okunma
Bahsedildiği kadar var
Puan vermedi·312 syf.··
2026 4. kitabı
·
103 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2026 20:04
Komik ve güzel. Olliver'in şansızlığa olan inancı Ethan'ın konfor alanından çıkmak istemesi garip bir komiklik sağlıyor. Dane iğrenç bir adam benceee Sanırım tek kötü yanı iki günde bitecek olması •́⁠ ⁠ ⁠‿⁠ ⁠,⁠•̀ Kısacası okuyun okutun! Cncncn
1000Kitap
Sahte BalayıChristina Lauren · Yabancı Yayınevi · 20202,584 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Gerçekten filmlerden daha güzeldi
10/10
Eveeet harika bir kitapla geldimm 🩷Aslında yaklaşık 2 sene önce okumuştum ve tekrar okumak ilaç gibi geldi. Wes’i ve Liz’i o kadar özlemişim ki. Genel olarak baktığımızda kitabın konusu ya da içeriği fazla farklı gelmeyebilir. Yine klasik klişeler barındıran bir romantik komedi. Fakat benim okuduğum zamandan mıdır bilinmez çok özel bir bağ kurdum kitapla bu yüzden direkt 10 puanı yapıştırmıştım ve favorilerime eklemiştim. Bu sefer tekrar okudum ve yine 10 puan veririm. Kitap çoook sürükleyici, sizi direkt içine çekiyor. Karakterlere gelecek olursak Liz bence gerçekçi yazılmış bir karakter. Duyguları ve düşünceleri sayesinde çok rahat empati kuralacak birisi. Çevremde ve internette bazı insanların ona gıcık olduğunu gördüm ama lütfen sizde böyle bir şey gördüyseniz ön yargılı başlamayın Gerçekten sevdiklerinin yanında eğlenceli, sevimli ve sempatik bir karaktere dönüşüyor. Çiçekli elbiseleri, müzik dinlemeyi ve romantik komedi izlemeye bayılıyor. Yani demek istediğim kendinizle bağdaştırabileceğiniz karakter. (Ayrıca koşu olayına bayıldım bence çok duygusal ve tatlı bir şey ) Wes’ e gelecek olursak ise sadece WESLEY BENNET diyerek bile geçebilirim. Kendisi ara sıra aklıma gelince resmen özlediğim bir karakter ( aynı bir insana duyulan özlem gibi ) Komik, gerçekten sempatik bunun yanında da anlayışlı ve beyzbolcu. Kitabın sevdiğim yanlarından biriside bu oldu klasik sporlar yerine daha az duyulan bir alanı tercih etmek bence güzel bir şey. Wes’in ve Liz’in iletişimini okumak çoook eğlenceli ayrıca tatlıydı. Bu arada komşu-çocukluk arkadaşları oldukları içinde kalp eriticiydiii. İkinci kitabı için heyecanlıyım aslında sırf birazda ona başlamak için önceden hatırlama olsun diye bir daha okudum. Sonuç olarak bence keyifli vakit geçirmenizi ve içinizi sımsıcak
Filmlerden Daha GüzelLynn Painter · Artemis Yayınları · 20251,954 okunma
10/10
·448 syf.··
2025 1. kitabı
Bu kitabı çok önceden okumuştum fakat tekrardan başladım. Ben bu kitabı çok seviyorum. Zaten Beyza Alkoç'un kitaplarını seviyorum. Başrolde Zeynep ve Onur var. Bu kitapta da nefretten aşka temamız var. Bence okuyun okutturun. Hep övdük ama ''Hiç kötü yanı yok mu ? '' diye soracak olursanız; VAR. -Öncelikle kitap gereksiz uzatılmış bence. (5 kitap) -Kitap sürekli tekrara düşmüş gibi AMAAA siz yine de okuyun BENCEEE Her şeye rağmen çok güzel bir kitap Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikayesi
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının HikayesiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201724,1bin okunma
7/10
·392 syf.··
2025 5. kitabı
Başı normal people gibiydi ama sonra one day gibi oldu??? Bir noktadan sonra o kadar farklı noktalara gitti ki şok oldum asla beklediğim şeyler olmadı Sonra baya akıcı olmaya başladı çok hızlı okudum ama sonra yine tıkandı böyle olay olsun diye yazmışlar bazı şeyleri yani kafam karışık Sevdim mi sevdim ama çok daha iyi olabilirdi ama kötü değildi benceee Böyle ama azıcık yavanlığı var bi de Rosieyi gebertmek istedim mal mal şeyler yapıyo İkisi de terapiye gitse kitap 150 sayfa olurmuş
Gece ve SonraClaire Daverley · Domingo Yayınevi · 20241,179 okunma
Feminist Manifesto
10/10
·127 syf.··
2024 18. kitabı
#feministmanifesto #chimamandangoziadichie Herkese selam arkadaşlar Sizlere çoook güzel bir kitap ile geldim. Kendisi benim başucu kitabım olur ve bu kitabı burada paylaşmazsam gözüm açık giderdi vallahi. Sizin başucu kitabınız var mı? Yazar bir süre önce TEDX konuşmasıyla tanınsa da maalesef ben aldığım bir eğitimde hocamın bahsetmesiyle tanıdım. Neyse ifenim çok konuştum yine. Öncelikle kitabın konusundan bahsetmek istiyorum. Yazarımızın yakın arkadaşı kısa bir süre önce doğum yapıyor ve yazarımıza kızını nasıl feminist bir birey olarak yetiştirebileceğini soruyor. Bunun üzerine de yazarımız arkadaşına mektup yazıyor. Daha sonra yazarımız bu mektuba eklemeler yaparak bunu kitap haline getiriyor. Sonuç olarak bu kitap bu mektuptan oluşuyor. Toplum olarak ataerkil bir düzende o kadar alışmışız ki farkında olmadan bile cinsiyetçi söylemlerde bulunabiliyoruz. Ya da mesela alıntı da dendiği gibi neden kimse mağazalardaki çocuk reyonlarının pembe-mavi olarak ayrışmasına bir şey demiyor. Ha buna kadar bir sürü şey var Feyza diyeceksiniz ama benceee küçücük bir dokunuşla çok büyük farklar yaratabileceğimizi düşünüyorum. Siz ne düşünüyorsunuz? Kitabı ilk okuduğumda gerçekten çok sevdim ben. Bu yüzden kitaba puanım 5/5 ️️️️️ Chimamanda Ngozi Adichie
Feminist ManifestoChimamanda Ngozi Adichie · Doğan Kitap · 20192,110 okunma