Baştan başlıycaz çünkü bende hep baştan başlıyacak cesaret var.
1000Kitap
Rahmetle...
Onu ne zaman tv de izlesem babamı görürdüm önce, bir insan bu kadar mı babama benzer derdim, sonra yakışıklı ve sevdiğini sahiplenen, neşeli, aynı zamanda sempatik bir adam olarak . Aşk üzerine tesiri ben de hep çok olmuştur. Bakışları, ses tonu, tebessümü her zaman bende yeri olmuştur. Ilginctir ama rollerindeki sevgi şefkati de beni çekmiştir ona. Sanırım en çok babamı animsattigi içindi bu. İyi ki geldi dünyaya ve tanismasak da bildim onu. Güzeldi, rahmet dilerim. Mekanı cennet olsun 🥲🤲🏻🌾
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Veda
Öncelikle bana her konuda destek olan, yanımda olan, iyi ya da kötü günlerimde bir şekilde hayatıma dokunan herkese teşekkür ederim. Burada tanıştığım insanlar bana bazen dostluğu, bazen sabretmeyi, bazen de hayatın her zaman istediğimiz gibi gitmeyeceğini öğretti. Hepinizin bende az ya da çok bir izi kaldı. İyi ki yollarımız bir noktada kesişti. Bu yazıyı yazmamın bir sebebi daha var. Buradan da bir "Illegal" geçtiğini bilin istedim. Yaklaşık 1 ay sonra evleniyorum, 2 ay sonra da yurt dışına gidiyorum. Hayat beni bambaşka bir yola götürüyor. Belki de yıllardır alıştığım her şeyi geride bırakacağım. Bunu yazarken bile garip hissediyorum çünkü insan bazı vedaların gerçekten geleceğini hiç düşünmüyor. Birçok kez "Keşke hiç büyümeseydim." dedim. Ama zaman durmuyor. İstesek de istemesek de büyüyor, değişiyor ve yeni hayatlara doğru ilerliyoruz. Sanırım hayatın en zor tarafı da bu; alıştığın şeyleri arkanda bırakmayı öğrenmek. Bu süreçte tartıştığım, kırdığım, kalbini istemeden incittiğim herkesten içtenlikle özür dilerim. Hiçbir kırgınlığı, hiçbir küslüğü ve hiçbir kötü anıyı arkamda bırakmak istemiyorum. Çünkü insan yeni bir hayata başlarken omuzlarında pişmanlık taşımamalı. Eğer birini üzdüysem gerçekten istemeden olmuştur. Hakkınızı helal edin. Benim de herkese hakkım helal olsun. Illegal işte tam da böyle biriydi. Soğuk görünürdü, umursamaz sanılırdı, duygularını kolay kolay belli etmezdi. Bazen egoistti, bazen inatçıydı. Erkekleri sevmeyen, kızlar için gece gündüz aktif olan, gerektiğinde kavga eden, gerektiğinde susan biriydi. Ama her şeye rağmen kendince doğruları için uğraşan, sevdiği insanları korumaya çalışan biriydi. Beni seven de oldu, benden nefret eden de oldu. Hakkımda yanlış düşünen de oldu, doğru tanıyan da. Hiçbirine kızgın değilim. Çünkü herkes beni
Ya rab, bu kırık kalbimi kalp eyle, Geçsin bu kederden dahi nevbet. Bilmez değilim sırrını derdin; Aslında benim kendime gurbet. Bend etme ilahi beni bende, Kurtar beni, benden sana celbet Senden gelene de gelecek olana da hamd ederim razıyım elhamdülillah Kurtar beni yarab...
Şimdi size bu gece olan bir olayı anlatayım ibretlik olsun. Normal uyuyordum saat 03.08 de uyandım. Daha serin diye salondan odama geçtim orda uyuyakalmıştım. Tam yatağa uzanicam içimde bir boşluk hissettim sevgilimle ayrılalı da 1.5 ay oldu onun boşluğu biliyordum. Özlüyordum. Onun bana aylar önce aldığı peluş bir oyuncak vardı bende onu özlediğim için ona sarılıp uyurum dedim. Rüyamda aslında benden 1 hafta sonra başka birini bulduğunu ve gözümün önünde ona sarılıp öptüğünü gördüm. Sorduğumda ise öfkeyle zaten kahretsin ki senle bir ilişkim oldu dedi. Saat 03.56 da uyandım. Hala duvarı izliyorum.
Bende içimdeki uçurumda ağlarım sana
Duygu ve Düşünce