📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitabı gece 23.30 da bitirip akabinde filmi izleyen biri olarak yazıyorum
Kitap vuaaavv yaptırırken film tam bir hayal kırıklığı Johnny deepe rağmen….kitabı prra palasta yazılması ününü artırıyor ama bir Sherlock okuyucu ve izleyicisi olarak konunun biraz yetersiz olduğu kanısındayım
İstanbul’da geçer diye başladım ama İstanbul sadece bi aktarma merkezi olarak geçmiş .
Bir çok yabancı milletten insanların Hindistan’dan Bağdat’tan kudüsten gelmesi sömürgeci zihniyeti çok iyi ifade etmişler adamlar yetişmiş insanlarını oralara gönderiyor yahu izlenimi veriyor
İstanbul’u sadece bayan hubbardın camilerini övmesi ama yollarının Çamurlu olması ifade ediyor
Armstrong ailesinin hikayesini anlamam biraz uzun sürdü kim kimin kızı torun falan anlamak zordu
Dedektifin yaklaşimları bilimsel bi dayanağa yok tahmin ediyor atıyor ve tutuyor
Not kağıdını nasıl okuduklarını anlayamadım ne filmde ne kitapta yakılan bi kağıt nasıl o kadar bilgiyi tekrar gün yüzüne çıkardı bilmiyorum
Cinayeti 12 kişininde işlemesi ama hangi duygularla işlediklerini açıklama bence yetersizdi gerçi kitapta daha iyi işlenmiş bu durum ama yinede yetersizdi
Bayan hubbard ın kitaptaki tarifi ile filmdeki tarifi tamamen farklı kitapta sürekli kızından bahsediyor ama filmde hiç ağzından kızım lafı geçmiyor
Tabi kitap merak uyandırıyor acaba kim sorusu hatta tahminler bile yapıyorsunuz sonu şaşırttı beni planlanmış bi suikastmış meğer
Sadakat çok önemli olması vurgusu yapılmış tam bir Rus aklına zıt bi yargı
Poirotum daha kudusteyken bayan debenham laflarına kulak misafiri olması şanslı bi herif olduğunu gösteriyor :)
Genel olarak kitabı çok beğendim zaten bir buçuk günde kitap kendini bitirttirdi
Dedektif poirot bi Sherlock karizması yok ama
Kitap tavsiyemdir film ise zaman kaybıdır
Sizden rica ediyorum baylar 19.yy aydınlarından birinin diş ağrısı çekmeye başlamasının iki veya üçüncü günü inlemesini dinleyin ilk günkü gibi inilememektedir artık yani yalnızca dişi ağrıdıgi için inleyen kaba bi köylünün inlemesine benzemez.ülkedeki gelişmişlikten Avrupa’daki uygarlıktan etkilenmiş duygulanmış günümüzde dedikleri gibi topraktan ve halkın özünden kopmuş biri gibi inler