Kitap çok klişe idi ve Wattpad'ten çıkma olduğu belliydi. Ben Her Zaman Wattpad kitaplarının da şansı hak ettiğini düşünürüm ancak bu kitaba şans vermeli miydim bilmiyorum. Kararsızım. O yüzden yarım bıraktım. Tekrar dönmem.
Güzeldi ama hikaye biraz yarıda kaldı gibi. Aksiyon yeni başlamışken bitti. Sanki olayların öncesini anlatma üzerine olmuş gibi. Devamı gelirse okur muyum bilmem.