Birincisini okumanın üzerinden bayağı geçmiş olsa da bilgilerim hâlâ taze olduğu için devam ettim ve çok sevdim. Hep aynı şeyleri diyor gibi olacak biliyorum ama kelime bulamıyorum. Çok güzeldi, iyi ki okumuşum.
Kitap gayet güzel, sonu tahmin edilemezdi. Sonunda şaşırmadım çünkü spoiler yemiştim ama yine de ilgimi çekmeyi başardı. Beni aldı götürdü. Beni reading slumptan çıkardı. Bu kitaba o yüzden teşekkür ederim.