Elimde su gibi hızlı bir şekilde okudum. Başına oturduğum an kaç sayfa okuduğumu anlamadım. Çok güzeldi, beklentimin kat ve kat üzerindeydi. Cidden çok güzeldi... Nasıl, hangi kelimelerle ifade edeceğimi bilemiyorum. Filmini de en kısa sürede izleyeceğim.
Ne diyeceğimi bilemiyorum. Gayet güzeldi. Felsefe adı altında okuduğum ilk kitaptı ve çok sevdim diyebilirim. Zaten Sokrates'i genel olarak merak ediyordum, o yüzden kitap beni içine çok çekti. Okumaya başladığım için kendime teşekkür ediyorum.