İçimizdeki eksiklikleri ilmi birikimle değil hizmetle tamamlamamız gerekiyordu belki de. Allah bizi tam da bu niyetle yola çıkarmıştı. Kardeşlerimizin eksiklerini görerek, bir yaraya merhem olarak, bir duaya eşlik ederek kazanalım istiyordu belki de.
Bazen bir duruş, bir bakıştan daha gür bir ses olurdu kalplere. Belki yalnızca bir kişiye dokunacaktım... Ama biliyordum bir yüreğe düşen tohum, bazen bir ümmeti yeşertir.