heyy sen bana kızmaaa...! Diyennn Güzelll
Güzelimmm ! :))
Kızarım Kızgınımm! Güzelim :)),
Kızıyorsun bakkk ! Güzelsinn demedim diyé
Kızmaaaaa :)) Güzelim ! (ehli-keyif nickim)
Güzelsinnn çoookkk
ama ben géne kızarımmm !
(çünki) Ben çoook daha güzelimmm
öööleee güzelleşmişimm işteee :))
ne yiycemmm yawww :))
Kızdıkçaa güzelleşmişimm
Kızma Sen (bana) !
Güzelsin dedikya (sana)
hımmm
Sonraaaaaaaa çok çirkinleşirsin
Talih senden yana
...Güzelim !
Ne Güzel Kızamıyorsun değilmi ? (bana)
Ne şeytan tüyü yawff
Hak ! lı yım beeee Güzelim ! Bende güzellim :) fakat
Bakkkk şimdiiii sanada kızcammmm !
Çatlatman yawww insanı alaalaaa
Kızıyorummmm
FAKATTTT…!
...Kızgınlığım " Hak"lı lığımaaaa !
Bu Kadar mı Hak lı olunur Yaaa !!!
Hak lılığım ! Yalnızlığımdır...
Bu Kadar mı Yalnız Kalınır Beeeee !
"(... ) ben bilinmeyen adayı bulmak istiyorum, o adaya ayak bastığımda kim olduğumu öğrenmek istiyorum, Bilmiyor musun ki, Kendinden dışarı çıkıp kendine bakmadıkça kim olduğunu asla bilemezsin, (...)"
yarın arkadaşımın sünnetine gitmek istemiyorum
onu sevmiyorum
çok gııck
aynı sınıftayız
bendeeeeee
sünnetine gidip ona yaptığımız sınavları hedşye vericem veee
onunla bol dalga geçicem
OFF SADECE Bİ RÜYAYMIŞ MK GERÇEKTE GİDİP ANNEMİN YANINDA OTURCAM
BEN KIZA NYSDE ERKEKLERLEN KONUŞAMAM BİLE UTANÇTAN MK
benimleeeee oynamaaaaa
bana cektirdiginizz acilar ole boyleee degilll
hodri meydan ben tek siz hepiniz hepiniz dustunuz gozumdenn
benden caldiklarin neden benden fazlaaa ???👊