"Hepimiz içimizdeki rönesans erkeğinin ve kadınının varlığını, tek farkımızın kozmetik olduğunu iddia ediyorduk. Gerçekte hepimiz o ruhu bastırmak, kendimizi çoğunluğa uydurmak, kendimizi tek bir şeyle tanımlamak için elimizden geleni yapıyorduk."
"Neden bir tane biz olması, bütün varlığımızı tek bir hayatın oluşturması gerekiyordu ki? Neden birden fazla kimliğimiz olamıyordu? Ve neden bir başkasını yaratmak için bir hayatı yok etmek zorunda kalıyorduk?"
...aile hayatının tekdüzeliğiyle yetinmek, her gün aynı oyuncularla aynı gösteriyi yapmak ve her seferinde oyuncuların bir gün daha yaşlandığını izlemek zorundaydı.