Kitabı okurken aslında baya sıkıldım ve kitaba başlayıp yarım bıraktım sonrasında kendimi zorladım ve öyle bitirdim. Bitirmem 20 günümü aldı aslında kitap okurken böyle sıkılmam ama anlatım tarzı ve yoğun bilgiden dolayı ağır geldi. Yaşadığı deneyimleri paylaşması anlatış tarzı güzel ama her kesimin yapabileceği şeyler değil maalesef :( İlber ortaylı dolu dolu bir hayat geçirmiş kısaca bizede onu tavsiye ediyor. Röportaj tarzında sorulara cevap veriyor anlatırken benm tarzım olmadıgı için akıcılığı kestiğini düşünüyorum.