iyiyim, çok iyiyim.
hiç iyi değilim Ada.
seni hiç unutmadım.
bunların olacağını hiç düşünmemiştim.
yarım yamalağım. herşey bom bok.
sen atlattınmı? yoksa benden intikammı alıyorsun? gülümsüyorsun. gerçekmi? hiç böyle olacağını düşünmemiştim. senden ayrıldığım ilk günler kuş gibi hissetmiştim kendimi. sana da kendime de iyilik yaptığımı düşünmüştüm. ta ki ufacık bir şey beni darmadağın edene kadar. sana ait ufacık bir toka alay etti benimle o gün. işte o sabah seni ve neleri kaybettiğimi anladım. bir daha sen olmayacaktın. bir daha bunu yaşayamayacaktım ben bir başkasıyla. hayat alay etmeye devam etti benimle. sana benzeyen yüzler, kokuna benzeyen kokular, sesine benzeyen sesler çıkardı karşıma. ya da banamı öyle geldi. bilmem. biliyormusun, bir gün nerede kaybettiğini bilmediğin o küçücük saç tokası hala cebimde durur.
iyiyim çok iyiyim.
ıssız adam