Çok sevdiğiniz, birlikte yaşadığınız, onsuz bir yaşamı düşünemeyeceğiniz ölçüde yaşamınızda yer etmiş kişiler, varlıklar da sizi bezdirir arada bir; içinizin bir kuytularında onlardan kurtulmak istersiniz.”
İşte o vakit kulağıma bir ses, itikadı bütün insanların şeytan demekte asla tereddüt etmeyecekleri bir ses geliyor:
- Zorlama kendini ağlamayacaksın. Ağlamayacaksın. Ne bu gece, ne yarın gece , ne hiç bir zaman...
Yakın arkadaş olmak işte böyle bir şeydi.Anneniz ya da kız kardeşiniz gibi olurlardı; sizi çok sinirlendirebilir, ağlatabilir ve kalbinizi kırabilirlerdi ama sonunda zor zamanlarınızda daima yanı başınızda olur, en kötü gününüzde bile sizi güldürmeyi başarırlardı.