"Devlet büyük bir ailedir. Bu ailenin fertleri,sizin küçük kardeşlerinizdir.Alt tabakanın kusurları,bir bakıma üst tabakanın ihmallerinden ileri gelmektedir."
Milyonlarca halk bedenen,fikren ve ahlaken çürüyor,fakat hiç kimse bu kokuşmuşluğu görmüyor! Herkesin koku alma duyusu bozulmuş veya herkes bu kokuşmuşluğa alışmış da bu durumu normal sanıyor.Fakat bu böyle mi olmalıdır?
Ülke halkının en kalabalık ve en önemli bir kitlesinin eğitimden yoksun bırakılması bir cinayettir. Devletin kendi kendini yıkması, yok etmesi demektir