"Onun varlığı,kaderi,yüreğimi hissedebiliyor olması benim kuruyup gitmiş beynimden son gözyaşlarını da dökülmeye zorluyor.
Perdeyi kaldır ve atla aşağıya!Hepsi bu! Öyleyse niçin bu tereddüt ,bu duraksama?Perdenin ardında ne göreceğimi bilmediğim için mi?Geri dönemeyeceğim için mi?Hakkında kesin bilgilerimizin olmadığı şeylerde bir karmaşa ve karanlığın varlığını sezmek ruhumuza ait önemli bir özellliktir."