"Siz insanlar, "diye atıldım heyecanla,"bir konudan sürekli bu aptalca, bu iyi,bu kötü diye bahsetmek zorunda mısınız? Hem ne demek tüm bunlar? Davranışların kendi iç koşullarını araştırıyor musunuz hiç? Bunun niye olduğunun nedenlerini bulmaya çalışıyor musunuz? Bunları yaparsanız,yargıda bulunurken böyle kestirmeye kaçmazsınız."
İnsan değildim sanki artık.Dünyanın en değerli varlığı kollarımın arasındayken onunla rüzgar misali oradan oraya savrulmak ve etraftaki her şeyin kaybolması...
...tekrar gittim yanına; işte o zamandan beri güneş, ay ve yıldızlar her zamanki faaliyetlerine devam etse de,benim ne gecem var ne gündüzüm, etrafımdaki dünyada hiçbir şeyin anlamı yok artık.
Ey üstat! Bu gözlerde nasıl tanrısallaştırdığını görebilseydin keşke,bundan böyle senin o sık sık itibarsızlaştırılan isminin bir kere bile anıldığını duymak istemiyorum!