Doğrusu suçluların bu kadar beyefendi, boşananların da düğüne gelir gibi özenli olacağını tahmin edemezdim. Sanırım hakimler zenginlerden suçlu çıkacağına inanmıyor. Bu yüzden suçlular böyle giyinmiş. Boşanacak kadınlar da yeterince güzel olurlarsa kocalarının, pardon eski kocalarını, kalbinde bir hayal olarak kalabileceklerine inanıyor olmalı.