fidel'le zarları değişiyoruz bazen. o, kaybeden oyuncu oluyor. ben alışık değilim elbette, kaybedenin karşısında nasıl durulur bilmiyorum. utanıyorum. bunu da beceremediğim için fidel, ayağa kalkıp piposunu yakıyor. beceremediğimi söylüyor. bu yüzden hep yenilmek zorunda kalacakmışım. fidel, yenilmekten biraz tiksinir. bu yüzden onu da anlamaya çalışıyorum. öyle ya, hep yenilen biriyle evli olmak onun için hiç de kolay olmamalı. bense, her seferinde daha iyi yenilmeyi deniyorum.