Yirmi yılı aşkın süredir yürüttükleri sıcak, güvenli İlişki gereği birbirlerini sık sık telefonla arıyorlar, yalnızca "Nasılsın?" diyorlardı. "İyiyim" yanıtının geleceğini bilerek, neredeyse "Lütfen, başka bir şey söyleme"yi bekleyerek.
Karanlığı dinledi bir süre. Kapalı perdelerden süzülen baharsonu güneşiyle yer yer yarılmış karanlığı. Bugünü bir başkası yaşasa ne olurdu sanki. Sahi günlerden neydi?