Kayısı çiçeği kokusu gibi yalnızlıklarım var benim ,hepsi bir sandal sefası tazeliğin de ;belki de göz çınarlarımın üstün de bir yara ;yare doğru uçurtma dorukların da gibi hatıralar yetiyor bana seni görüyorum sürekli ,sürekli hatta zaman zaman bile seni gözlerini ellerini nefesini kısacası yani tabi sevmezsin de bunu da anlarım ama ben bendeki seni ,sendeki beni çok ama çok seviyorum🙏📚