Mutlaka okuyun bulabilirseniz ben daha okumadım ama o ilk cümle bile hoşuma gitti .Hiç büyümedik ki zaman söylüyor büyüdüğünü beden eskiyor ama sen hala aynı ürkek çocuksun
Hayat bir su bir matem yeri ve sen yine kendi derdin de o hayata teslimsin.Yazık ki gözyaşlarımı sindiremiyorum .Senin kahpeliğini unutamıyorum işte tüm yaşamın izleri bundan ibaret ...Böyle başlıyor ediz ve erşanın hikayesi böyle son bulucak gibi
Odanın duvarları bomboş ,nasıl yaşadım kimsesiz bu evde nefes aldım kitap kitap okudum film izledim yazarlık yaptım nasıl da geçti geçti o koskocaman anılar ve toprak kokusu ,çiçek taneleri ve sen canım aynam