Bu uygulamayı yüklediğim de gerçekten kitap severlerin burada olduğuna inanmıştım.. Ama her geçen gün görüyorum ki kitapları kullanarak burada av peşinde,karşı cins peşinde olanlar bi hayli fazla.. hatta aynı cinse bile farklı yaklaşanlara şahit oldum dün.. Diğer uygulamaları bunun için kullanın tamamda lütfen burayı ziyan etmeyin yaa... Kitapları başkası için değil kendiniz için okuyun, size iyi gelen cümleleri paylaşın belki bir başkasına da iyi gelir... Kitap okuyanlara yürümek yerine kitaplarla yürüyün LÜTFEN!