Tanrı bilir ya, bir tane "ben" yeter. "Guruyu, izle" ilkesini de sevmem. Kendi kişiliğinizi yitirmek isterseniz, izleyin beni. Beni izlediğiniz zaman bana ulaşıp kendinizi yitirirsiniz. Benim ilkem "kendini izlemek"tir, çünkü siz kendinizi izleyip içinizdeki öze ulaştığınızda ve ben de kendi içimdeki Öze ulaştığımda, birbirimize yabancılaşmak yerine, bir gün birbirimizle özdeşleşebiliriz