Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
“İnsan neden kendi kendinden nefret eder?” “Korkaklık belki de. Ya da hiç yakanı bırakmayan yanılmak korkusu, başkalarının senden beklediklerini gerçekleştirememek korkusu.”
Sayfa 76·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Deli olmak, düşüncelerini iletmekten âciz olmak demek.
Sayfa 73·Kitabı okudu
İnsanlar hiçbir zaman kendilerine anlatılanlardan bir şey öğrenemezler, kendi çabalarıyla öğrenirler yalnızca.
Sayfa 72·Kitabı okudu
“Olacak iş mi yani , şurada sayılı birkaç günüm kalmış, ilk kez gördüğüm, çok geçmeden bir daha hiç görmeyeceğim insanların saçma laflarını önemsiyorum. Kafayı takıp sinirleniyorum, onlara saldırmak, kendimi savunmak istiyorum. Değer mi? Ne diye boşa vakit harcıyorum?”
Sayfa 55·Kitabı okudu
Kendi dünyasında yaşayan herkes delidir.
Sayfa 45·Kitabı okudu