Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
Benim için ne düşündüklerini hiç önemsemiyorum artık, ben ne düşünüyorum, budur önemli olan benim için.
Sayfa 52 - İz Yayıncılık·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam
Bırak sana karşı yapılmış hata yapıldığı yerde kalsın.
Sayfa 69 - Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları 16. Basım·Kitabı okudu
Edebiyat
Sanki bir gün bir yerde aniden yaşamaya, gerçekten yaşamaya başlayacaktım.
Sayfa 111 - Hep Kitap 13. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat
Sanırım en kötüsü beklemekti. Ne beklediğini bilmeden beklemek.
Sayfa 112 - Hep Kitap 13. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat
Ne gidebildi, ne dönebildi. ...
Sayfa 115 - Hep Kitap 13. Baskı·Kitabı okudu
Edebiyat