18 günde okumuşum, kitap çok uzun süre elimde kaldı. Kitap kötü olduğundan değil bu durum, sık sık depremlerden bahsedilmesinden dolayı kötü hissettim, okumakta zorlandım, böyle bir felaketi yaşamadan önce okusam daha farklı olurdu muhtemelen. İnceleme yazmayacağım ama Nermin Yıldırım okumaya devam edeceğim.