8/10
·424 syf.·
18 günde okudu
·
2023 30. kitabı
Nermin Yıldırım
8/10 · 6,2bin okunma
·
134 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Saliha
Gönderi Sahibi
18 günde okumuşum, kitap çok uzun süre elimde kaldı. Kitap kötü olduğundan değil bu durum, sık sık depremlerden bahsedilmesinden dolayı kötü hissettim, okumakta zorlandım, böyle bir felaketi yaşamadan önce okusam daha farklı olurdu muhtemelen. İnceleme yazmayacağım ama Nermin Yıldırım okumaya devam edeceğim.