Beril

Beril
@beriloksz
İnsan hiçbir şeye alışmamalı,Eduard.
Hiç hayatın sana ait değilmiş gibi hissettiğin oldu mu? Sanki senin için önceden çizilmiş bir yolda çaresizce akıp gidiyormuşsun gibi hissettiğin?
Sayfa 145·Kitabı okuyor
1000 Kitap
Reklam
Birini bu kadar çok sevmek ve onun kendini yok edişini seyretmeye mahkûm olmak ne korkunç şeydi.
Sayfa 86·Kitabı okuyor
1000 Kitap
Gerçi Shakespeare,'Gerçek aşkın yolu hiçbir zaman pürüzsüz değildir,'demiş.
1000 Kitap
Ayrıca Rune, eğer seni tekrar kollarıma alamazsam, buna cennet diyemem ben.
Alıntı
Yüreğim çektiği acı yüzünden ağladı.
Alıntı
Reklam