delifişek

delifişek
@berir_ee
‧₊˚✩ ₊˚⊹˚
senden tek istediğim ──geçmişin, geleceğin benim olsun.
Reklam
•Yalnızken kendimi özgür hissediyorum, canımın istediği şeyi düşünebilirim, kendi düşüncelerime sığınıyorum, "kafası başka yerde" denilenlerden oluyorum. Kafamın başka yerde olmasına bayılıyorum, düşüncelerimin arasındaki yollara sapmayı, zihnimdeki çılgınlıkları özgür bırakmayı seviyorum. ||Jean Louis Fournier- tek yalnız ben değilim
||Yanında biri olsun istiyor. Acı veren yalnızlığına daha fazla katlanamıyor..
||Son çiçekçi de öldü Ceketimin cebine koyabileceğim tek bir çiçek bile yok artık..
Dibe vurduğunu sanıp bir dip daha olduğunu keşfedebiliyordu insan ||Charles Bukowski