Hala içimde bir şey
Sanki umuda benziyor
Bana unutma diyor
Susuyorum, susuyorum
Orada uzakta bir yerde
Artık zayıflayan bir ses
Bana vazgeçme diyor
Duyuyorum, duyuyorum🎶
"Kim olursak olalım, dünyanın hangi yerinde yaşarsak yaşayalım,ta derinlerde bir yerde hepimiz bir eksiklik duygusu taşımaktayız.Sanki temel bir şeyimizi kaybetmişiz de geri alamamaktan korkuyoruz.Neyin eksik olduğunu bileniniz ise hakikaten çok az.."