Berna

Berna
@bernaekizz
İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman doğruyu görebilir. Gerçeğin mayası gözle görülmez.
Reklam
Öğleden sonra saat dörtte gelecek olsan ben saat üçte mutlu olmaya başlarım.
İnsanların arasında da yalnızlık duyulur.
Kendini yargılamak başkalarını yargılamaktan çok daha güçtür. Kendini yargılamayı başarabilirsen gerçek bir bilgesin demektir.
Zaten ben hiçbir şeyin gerçeğine varamadım şimdiye kadar. Yargılarımı sözlere değil, davranışlara göre ayarlamalıydım.
Reklam