Berna Erol

Berna Erol
@bernaerol
Şiir ve kitap okumayı seviyorum. Sadece okuduğum kitapların, sevdiğim kısımlarını yazıyorum.
Bu aralar ellerim hep üşür benim, doktor "kansızlık" der, ben sensizlik derim
Reklam
Kaç yaşına gelirsem geleyim, Kalbime dokunan sözlere, Saçımın okşanmasına, Güzel bir bakışa yenik düşeceğim..."
"Her şeye rağmen sıcaktı güneş. Her şeye rağmen üstesinden geliyordu insan. Hayat bir şekilde, günleri birbiri ardına eklemenin bir yolunu buluyordu, her şeye rağmen."
Aramızda yaşanmamış çok şey var, çok fazla güzel olasılık.
Kimseyi küçümseyecek kadar büyük değilsin. Çünkü gün gelir; küçümsediğin her şey için önemsediğin bir bedel ödersin .
Reklam