Berna Şimşek

Berna Şimşek
@bernasimsek_
İnsan, öleceğini bilen tek canlı olduğu gibi yalnızlığının bilincinde olan tek varlıktı ve ömrü tıpkı ölümü inkâr etmeye çalışmak gibi yalnızlığını inkâr etmeye çalışıyordu.
Sayfa 152·Kitabı okuyor
Reklam
Kendini sevmeyen hiç kimseyi sevemez. Önce kendini sevmeyi öğren.
Sayfa 158·Kitabı okuyor
bırakıldık...
Önemseyecek kadar aptal olduğum insanlar tarafından yüzüstü bırakıldığımı düşünmüştüm hep.
Sayfa 131·Kitabı okudu
Mutsuz bir kadının içine hapsolmuş mutlu bir kadındı...
Sayfa 85·Kitabı okudu
Dünya, onunla tek başına yüzleşmek zorunda olmadığınızda daha az ürkütücü olabiliyordu.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Reklam