Belki de halkın sözcük dağarcığını, "ahlaksız", " anlaşılmaz", "egzotik" ve "sağlıksız gibi sözcüklerle sınırlandırmakla haksızlık ettim. Kullandıkları başka bir sözcük daha var. Bu kelime "morbid" - anormal şeylere ilgi duyan, hastalıklı zihin. Sık kullanmazlar. Kelimenin anlamı o kadar basit ki kullanmaktan korkarlar.
Ancak morbidite insanın ifade edemediği bir duygulanma hali ya da bir düşünce biçimi değil midir ki? Tüm toplum morbiddir.