- Aynı saatte gelseydin daha iyi olurdu, demiş tilki. Mesela eğer öğleden sonra dörtte gelirsen, ben saat üçten itibaren mutlu olmaya başlarım. Saat ilerledikçe daha çok mutlu olurum. Saat dört olunca heyecanlanıp endişelenirim, mutluluğun bedelinin ne olduğunu öğrenirim! Ama belirli bir saatte gelmezsen kalbimi seni karşılamaya ne zaman hazır edeceğimi bilemem...
- Bu dediğin gezegende avcılar var mı?
- Hayır.
- Ha! Çok ilginç! Peki, tavuk var mı?
- Hayır.
- Hiçbir şey kusursuz değildir tabii, demiş tilki iç geçirerek.